Ervaar de beleving
Geniet 4 seizoenen
Snelle levering
Klachten

Veranda Express beschikt over een klachtenprocedure en behandelt klachten overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen redelijke tijd (volledig en duidelijk omschreven) worden ingediend bij ons, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

Klacht melden
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verandaexpress.nl of door gebruik te maken van het contactformulier.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt u binnen de termijn van 14 dagen geïnformeerd hierover met een indicatie wanneer u een uitgebreider antwoord kunt verwachten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen?
Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze klachtenregeling? Neem dan contact op met één van onze medewerkers via telefoon, E-mail of het contactformulier.
crossmenu