U ontvangt pas na afronding van de betaling een aankoopbon per mail waarin staat dat u betaald heeft (behalve wanneer u deze mail ontvangt bij een betaalmethode met achteraf betalen – dan is de order wel succesvol geplaatst maar de betaling is vanzelfsprekend nog niet verricht). Deze mail ontvangt u normaal gesproken binnen 1 minuut.

Betaaloptie Wanneer zou ik de aankoopbon moeten ontvangen?
Contant Wanneer het volledige bedrag in de showroom betaald is
iDeal Wanneer het betaalproces met iDeal is afgerond en het bedrag van uw rekening is afgeschreven
Bankoverschrijving Wanneer het volledige bedrag bij onze bank binnen is gekomen
AfterPay Direct wanneer u de bestelling heeft afgerond en betaling met AfterPay is goedgekeurd
Creditcard Wanneer het volledige bedrag bij onze bank binnen is gekomen
Paypal Direct wanneer u de betaling heeft afgerond en verwerkt is door Paypal
Pinnen in showroom Wanneer het volledige bedrag gepind is
Sofortbanking Wanneer het volledige bedrag bij onze bank binnen is gekomen